Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

miercuri, 11 februarie 2015

Barfa de Fagaras : Ioana, dama amorului din administratia locala

  Acesta este un pamflet si trebuie tratat ca atare!

Scandalul prostituatelor de lux


    Carcotasii din targul cu cetate au intrat in posesia jurnalului in care sunt facute destainuri de o dama de lux care se invarte prin cercurile frecventate de anumiti factori decidenti din administratia locala. In opinia noastra, orice asemanare cu realitatea sau personajele din acest pamflet este pur intamplatoare. Pentru inceput o sa o numim pe "dama de consumatie" pur si simplu "Ioana SusCraceva" supranumita Micuta CeCurAi, iar pe amorezii care si-au disputat cate un loc in inima curtezanei o sa-i denumim Pacala si Tandala, sau mai bine Lolek si Bolek.

In opinia fagarasencei despre care facem vorbire, nu exista nici macar o singura diferenta intre taurii comunali si imberbii din administratie care i-au "desfacut" orizontul cunoasterii si placerilor aprofundate prin diferite tehnici si dansuri nuptiale sau de societate, gen PINGUINUL sau ragetul taurului in calduri. Iata si cateva fragmente:

- Bai carcotasilor, am citit si eu ziarele si am aflat de fetitele si politicienii din Bucale. Dar nimic care sa ma dea pe spate, numai toape cuplate cu babalaci bogati. Pai eu, intitulata Ioana SusCraceva, am avut demnitatea sa imi trec in cont tineri politruci cu  mintea-n nadragi, ce naiba. Parasuta, parasuta, dar nici sa-i moara la intrare sau sa nu i se deschida in aer in timp ce incerca sa faca saltul in negura placerilor. Daca as da in vileag toate numele si pozitiile pe care le-am avut cu sagetatii in inima, as face valuri pe Olt mai mari decat la Marea Neagra. Daca ar afla neveste lor de cate ori le-am aratat pasarica in natura, ar ramane singuri cuci ca sa-si poata depuna ouale in alte cuiburi.

- Imi aduc aminte cand ma invita in natura junele Pacala (Lolek) care era destul de romantic si timid. Nu doar ca ma plimba cu masina institutiei, dar imi si oferea o iesire in imprejurimi, imi vorbea despre verdeata si sageti bine tintite in locul predestinat amorului " La Cracii Doamnei" in drumul spre Balea Lac. Imi placea aluzia cu micii cei mai mari si gustosi din toata Tara Fagarasului, caci erau cu adevarat mici, dar se faceau mari si gustosi cand ii bagai cu nerabdare in gura. Ce-i drept, in ultimul timp, nu prea mai avea timp de excursii Pacaliciul, dar nici timid nu mai era, probabil din rutina de zi cu zi, asa ca, in ultima perioada agenda de lucru era la un restaurant din plin centrul municipiului. Naspa este ca s-a cam prins nevasta-sa si a dat buzna peste noi, in timp ce serveam oua frecate si destul de statute cu carnati de casa. De vina sunt dusmanii adulatori de roze si/sau ofticatii aia de arcasi din tabara sagetata care ne-au dat in primire, iar acum vorbeste tot orasul.



- Imi si vine sa rad de impotentii aia din Sparlament, care isi tot ridica imunitatea, unul, altuia. Bosorogi sau hadicapati frustrati. Aici la noi, numai baieti carora li se ridica tot ce vrei, la orice ora din zi si din noapte. Cand eram eu secretara lui Tandala ( Bolek) si treceam pe holurile administratiei, nu ramanea nimeni cu imunitatea neridicata. Ce isi mai doreau ei sa isi lase imunitatea satisfacuta de cerintele legii si a firii. Ma gandesc ca daca as fi lucrat cu ei in grup, nu se mai certeau si ne rezolvam problema fara ca sa dam de banuit opiniei publice.

- Am auzit ca un postas ajuns mare mahar la Bucale si-ar fi trimis consilierii personali sa analizeze pe viu cum se descurca fetitele si ce tarif au. Nu mai bine veneau cu totii la mine si ramanea totul intre noi? Ca eram din aceeasi familie a sagetatilor. Se spune ca sa te fereasca Dumnezeu de "tranta" schiopului. Ce sa zic ? Sunt sigura ca faceam fata cu brio tuturor sagetilor puse la bataie, dar si facaletului folosit de consilierul-bucatar, cel care a fost trimis pe transeele cracilor dintre Bucale.

- De cand a intrat DNA-ul peste baietii cu imunitatea ridicata, nimeni nu mai contracteaza credite in franci elvetieni si au devenit cam calici. Nu isi mai depun nici francii si nici guma de mestecat marca Sperma_tozoizi in depozitul bancar al MicuteiCeCurAi . Ma si intreb : A fi sau a nu fi amanta de politruc?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...