Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

sâmbătă, 17 ianuarie 2015

Aristotel Cancescu si Ioan Ochi urmariti penal de catre DNA

Procurorii DNA au luat din nou urma baronului liberal din Brasov, Aristotel Cancescu, aflat deja in arest pentru alte fapte de coruptie, redeschizand un dosar mai vechi pentru care la vremea respectiva ( cand era pe cai mari in judet) a primit neinceperea urmarii penale (NUP). In acest dosar sunt implicalti mai multi functionari publici, printre care si Ioan Ochi ( vezi facsimil), vicepresedinte al CJ Brasov la aceea data, actualmente deputat.



Poate ca acum se explica si excluderea din PSD  a lui Ioan Ochi, deputat din Prejmer, fapt confirmat de insusi presedintele filialei Brasov, deputatul C-tin Nita.  Desi deputatul sustine ca nu este exclus din partid si ca a aflat din presa despre aceasta decizie, Ioan Ochi se apara si sutine ca : "Dl. Ghirdă (președintele organizației municipale – n.a.) mi-a spus că, la propunerea organizației județene, a fost pusă în discuție excluderea mea și a fost trimisă o propunere în acest sens la organizația judeteană. Iar organizatia judeteana a comunicat Comitetul Executiv și s-a validat excluderea mea. Dar nu sunt documente în acest sens. S-a spus că nu aș fi participat la acțiunile din cadrul partidului. Vreau să știți că am participat la toate evenimentele la care am fost chemat. Însă, ceea ce vreau să spun este că procedura aplicată de colegii mei în plan județean este statutară, dar este aplicabilă colegilor care nu au funcții în Consiliul Național. De aceea, nu am ce spune despre excluderea decisă la Brașov, iar la această oră nu sunt motive de a fi exclus din PSD. Faptul că am o problemă în plan personal cu dl. Constantin Niță, acest lucru nu trebuie să afecteze activitatea și imaginea partidului. Eu cred că este un moment de răscruce pentru partid și nu trebuie să ne dezbinăm acum și să apară astfel de diferende".

Taina:
Cum le mai place astora sa tradeze si imparta banul public, indiferent din ce partid fac parte. Se pare ca toti cei care au coloborat cu Aristotel Cancescu au fost infestati cu microbul MITEI. Marele baron liberal impartea cu darnicie banul public din judet si atragea ca un magnet pe toti tradatorii pe care-i recompensa cu functii sau bani si afaceri. Sfarsitul erei PeNaLe..


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...