Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

marți, 9 decembrie 2014

Stiri loco Fagaras : Magia sarbatorilor versus administratia locala

Luand la pas stradutele din municipiul cu mandra cetate, transformat intr-un peisaj bacovian celebru, trecand pe langa liceul cimitir al tineretilor mele, am purces spre falnica cetate, pentru a vedea luminile si peisajul. Dupa cum afirma edilul sef, fix la 17 si 17 minute ar fi trebuit sa se aprinda luminile, ca doar sunt din tabara lucrului bine facut. Asa au vrut ei sa creada, ca de aprins s-au aprins cu intarziere tipic romanesca. Tic-tac, tic-tac , iar luminile nu se mai aprindeau. O noua promisiune neonorata, chiar din prima luna....



Dezamagit de administratia locala, m-am intors acasa si mi-am curatat ghetele pe care s-a adunat toata mocirla strazilor rascolite de inca o asfaltare pe vreme de ploaie si m-am strecurat in oaza de liniste a sufletului meu insetat de magia sarbatorilor de iarna. Dar cum sa mai crezi in aceasta magie cand politrucii iti strica bucuria? Cum sa aprinzi beculetele si lumanarile pentru faptele cu iz penal ale edililor care impacheteaza in bradul ipocriziei toate aceste evenimente care sfideaza bunul-simt? Cum sa te mai plimbi in jurul cetatii - acolo unde ingheata lacul de promisiuni si minciuni spuse cu nonsalanta - acolo unde municipiul nu mai este de mult timp administrat cum trebuie.

Aceste actiuni au un caracter de festivitate furata si toate nuielusele nu reusesc sa "altoiasca" cefele groase ale politrucilor, care nu vor sa se mai dezlipeasca de functii. Infectati de virusul penal al puterii, consilierii sagetati fac legea in municipiu cu mandra cetate. Bine ca n-a dat peste noi viscolul cu troiene si nameti cat casa. Dar au venit ploile care sa astupe gaurile si santurile, sa mature colbul si
banii publici se duc inca o data pe apa Sambetei si in gropile ce au inflorit la tot pasul.

Taina:
De magia sarbatorilor, mi-am curatat ghetele de mocirla care a cuprins intregul oras, le-am asezat la gura sobei si mi-am dorit sanatate si mai multa bucurie pentru toti locuitorii municipiului cu mandra cetate.

Stau totusi si ma intreb: ce si-au dorit edilii? Ca rateuri am vazut ca au dat chiar de la inceput. Si nu-s la primul mandat!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...