Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

joi, 13 noiembrie 2014

Dezbaterile Ponta vs Iohannis. Es war defintiv peinlich!

   Dupa prima dezbatere Ponta vs Iohannis, de marti seara, mi-am dat seama cat de penibil poate sa fie reprezentatul acelist. Paraca a fost sagetat in creier si i s-a blocat nervul vorbirii, iar fata schita cate un rictus din coltul gurii. Ce sa mai faca fata avalansei de intrebari ale interlocutorului si a tirului la care a fost supus ... de vreme ce si moderatorul cu toiata bunavointa sa la un momendat s-a plictisit sa-i tot scoata vorbele din gura cu clestele. Parerea mea ca a venit total nepregatit.



Probabil ca doar datorita poantei cu gainele aruncante peste gardul sagetatilor, a acceptat si Herr Klaus o dezbatere pe ultima suta de metri. Se pare ca s-a sculat barbatia in acelisti, i-a luat cu transpiratii si sangele a inceput sa le fiarba prin vene cand au vazut inscriptia de la gatul gainilor: "Sunt Iohannis si mi-e frica de dezbateri". Oricum, gestul in sine il dezaprob, sa fie clar!!!

La a doua dezbatere, cea de ieri, se vede treaba ca cei doi combatanti si oamenii din stafurile lor s-au studiat mai atent si au adoptat discursul prudentei. Desi Ponta a fost mai retinut si cu discursuri mai scurte, a punctat ori de cate ori a avut ocazia. Iar Iohannis a fost ceva mai vorbaret ce-i drept, dar asta se datoreaza doar raspunsurilor pe care le primea in casca. Ba mai mult, parea absent si se uita pe pereti asteptand urmatorul raspuns. Pai, acest om vrea sa devina primul om in stat? In prima runda l-a acuzat pe Ponta ca a venit cu copiutele la el, dar la runda a doua Iohannis a trisat ca un elev nepregatit asteptand raspunsurile, cu toate ca a avut si intrebarile la dezbatere. Parerea mea!

Iar dupa dezbaterei, pe toate posturile de stiri se vehicula urmatoarea intrebare: Cine a castigat ? Dupa umila mea parere, intrebarea este total eronata. mai corect ar fi fost sa se intrebe : Cine a pierdut dezbaterea? Dupa aceste doua runde de dezbateri m-am simtit bulversat. Am vazut atata tupeu, obraznicie si chiar sfidare, incat mi-a fost lehamite.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...