Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

luni, 13 octombrie 2014

Campania DNA contra baronilor :Toamna se numara arestatii!

   S-a ivit pe culme toamna...cu o campanie anemică și promisiuni cel puțin ciudate, dar și cu un val de arestări. Promisiuni răsuflate, legate de economie, educaţie, sănătate, autostrăzi, aceleaşi clişee pe care le-am auzit de ani de zile pe scena politică românească, doar că actorii sunt alții cu mici excepții.

Nici nu reuşeşti să îţi dezlipeşti bine privirea de pe o ştire cu un nou lot de arestări, că pică imediat alţii în plasa DNA. Baronii județeni sau locali, şefi de consilii judeţene, dar si alți politruci, cad ca muştele in plasa DNA-ului. Descinderile DNA în toate sectoarele de activitate sunt de-a dreptul spectaculoase, mai ales că în ultimul timp au intrat în colimator rechinii din județul Brașov dar și lebedele sau marionetele din municipiul Făgăraș. Marioneta chiar s-a grăbit să plătească slujbe și mătănăii părintelui Pomohaci, donând suma de 3000 de lei că să scape de...necazuri.




Iar corupția a ajuns la rang de cinste si onoare. Este uluitor cât de repede se cerne clasa politică peste noapte. Ca într-un joc de domino, milionarii de carton, baronii locali dar și marionetele și slugile lor fac un joc de glezne și îsi iau o perioadă de odihnă, la hotel PUȘCARIE. Acolo unde se dedau lecturii și încep să scrie toți câte o carte.

Taină:
Mă număr printre cei care, umiliţi de vremurile pe care le trăim, mi-am lăsat of-ul în cabina de vot, unde am ales răul cel mai mic şi mi-am exercitat dreptul cetăţenesc de a-i taxa democratic pe cei care şi-au încălcat promisiunile şi mi-au înşelat aşteptările.


Yo

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...