Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

marți, 29 aprilie 2014

Afise electorale tampite: EuroCampionii furturilor

Ca tot chibitul pasionat de politica si/sau fotbal, am aruncat un ochi pe afisele electorale ale partidelor politice. Sloganuri tampite, lipsite de idei, de tot rahatul, lipsiti de inspiratie.. Dintre toate, cel mai bun afis electoral mi s-a parut cel al PMP. Cel mai tampit si revoltator este de departe cel al liberalilor: EuroCampionii? La ce sunt astia campioni? Dar ce competitie au castigat astia?


O blasfemie la adresa sportivilor si adevaratilor campioni. Si-au mai pus si o cupa ce seamana cu cea de Champions League. In plus, in afis apar doar sase EuroCorupti, in loc de 11 cat are o echipa de fotbal. Dar nu-i bai, ca au aparut trepadusii locali pe langa ei, ca sa fie echipa completa. Asadar, ce or fi castigat astia pentru noi? Ca au mai fost o tura prin campionatul PE, si nu s-au facut remarcati cu nimic. Singura care ar merita un loc, dupa parerea mea, este Renate Weber. In rest, profitori, nevasta lui adormila si alte specimene calificate in hotie si coruptie.

Ca sa fie tabloul desavarsit, au fost imortalizati si snapanii locali, aia care au devalizat Combinatul Chimic, serele, au vandut stadionul si ne-au indatorat pe 20 de ani, ne-au pus taxe si impozite insuportabile ca sa aiba ei ce fura. Ia uitati-va cu atentie cate goluri au tras Primariei Fagaras, pana au secatuit bugetul si au fost nevoiti sa mareasca taxele. Cate driblinguri si fente ne-au tras. Ne-au cotonogit de cate ori au avut ocazia, atat ei, cat si directorii impusi la diferite institutii.

Dar ca sa fiu obiectiv pana la capat, nici celelalte partide nu au fost prea inspirate. PSD-ul a scos un afis patriotard, in care ne spun ca ei sunt mandri ca-s romani. La fel si cei de la PNTCD, cu diferenta ca astia nu prea conteaza in aceasta cursa electorala. Cica ei ne protejeaza..De cine? De Europa. Da' ce, ne-au violat?

Cei de la PDL promit ca ne aduc Europa acasa. Hmmm. eu am vazut ca romanii au plecat in Europa cand au guvernat ei. Adica aduc ei coana Europa la mine si imi intra euroii pe cont...Au mai fost ei acolo in frunte cu Stolojan, dar n-a venit nimeni sa sune la mine la usa.

PMP are cel mai reusit afis, asa cum am precizat. Cu sexi Lenuta in prim-plan, ridica avantul votantului spre urne.  Forta Civica se bazeaza pe forta. Au de gand sa ia cu japca puterea. Pentru niste intelectuali asa cum se considera ei, in frunte cu liderul lor, ma asteptam la un afis mai bun.Noua Republica ne da cu Antidot. Doar ca nu prea conteaza acest partid de buzunar.UDMR, habar n-am ce ne spune in slogan, ca-i in ungureste.Iar eu, NEM TUDOM..

Taina:
Circ si paine, ca sa ne tina preocupati.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...