Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

vineri, 21 martie 2014

Antipaticii si incompatibilii din PNL Brasov

Nu stiu voua, dar mie mi se intampla sa detest un om din capul locului. Nu mi se intampla mereu, dar am cativa pusi in cap de lista. Este daca vreti un fel de antipatie sau ura la prima vedere. Daca stau bine sa ma gandesc nici macar nu pot afirma ca este antipatie la prima vedere deoarece cu anumite personaje nu mi-am intersectat privirea in direct si nici la un pahar de vorba n-am stat impreuna. Dar aroganta, infatuarea si prostia afisata a anumitor personaje din sfera politica ma face sa-i detest, sa-mi fie total antipatici. PNL-ul abunda in incompatibili si antipatici, multi dintre ei ajungand in anumite posturi dintr-o greseala a naturii.

Spre surprinderea mea, am constatat ca am dezvoltat aceasta aversiune doar pentru cei care s-au cocotat in functii publice si castiga o caruta de bani fara sa aiba nici un merit si fara sa faca nimic. Ma rog, mai nimic. In aceasta categorie intra sparlamentarii, directorii impusi de partidul galben care administreaza municipiul nostru, dar si alti "şefuleti" sau "şefuti".

Intr-un clasament al antipaticilor, Aristotel Cancescu, seful PNL Brasov, se afla pe prima pagina -conform celor de la Gandul care au organizat proiectul "Demite-i"' , loc unde puteti vota personalitatile de care vreti sa scapati- dar il regasim si pe vesnicul nemutumit si fost securist, Ion Ghise, tot sparlamentar PNL.

Iata ca si ANI le-a imbogatit palmaresul in sens negativ celor de la PNL, astfel ca pe langa primarul din Fagaras, au mai fost declarati incompatibili inca doi sparlamentari penali. Este vorba despre postasul fagarasean care a ajuns senator, Sebastian Grapa, deoarece a detinut simultan functia de senator si administratrator la : S.C. EBOLA S.A., S.C. WEINGART S.R.L. , firme cu care a capusat si cantina din Combinatul Chimic Fagaras dar si alte lucrari pe care le-a efectuat in baza contractelor cu CJ Brasov, primite de la tatucul Aristotel, astfel ca a reusit sa sifoneze colosala suma de 17 milioane EURO. Cum si-au impartit banii, nu stim si probabil ca nu o sa aflam, dar miroase ceva stricat in toate aceste afaceri. Iata ca si Petre Roman, deputat PNL, a fost declarat incompatibil, pentru detinerea simultana a calitatii de persoana fizica autorizata si functia de deputat. Multi ahtiati dupa lovele...




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...