Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

miercuri, 29 ianuarie 2014

Mizeria din partide

Dezgustati de mizeria din cadrul partidelor politice si spectacolele cu marionete orchestrate de catre marii papusari, satui de osanalele si "maretele realizari" care de fapt sunt inexistente, atat la nivel central, cat si local, cetatenii nemultumiti au scandat sloganul : "USL sau PDL = aceeasi mizerie."

Ca un simplu chibitz al politicii de pe plaiurile mioritice - caci mi se pare mai comoda pozitia de observator sau hai sa-i zicem arbitru, decat cea de politruc sau jucator intr-o anumita echipa - am ajuns la concluzia ca mizeria din partidele mentionate nu este aceeasi. Nu poti compara un actor cu o simpla marioneta sau un spargator cu un simplu hot de gaini. Ca hoti sunt in toate partidele, cu asta sunt de acord. Ca la nivel national se intrec portocaliii, rosii si galbenii in manglirea banilor publici, este un alt adevar. Dar la nivel local, campionii hotiilor, a manariilor si banilor cheltuiti aiurea sunt PNL-istii. Astia au sifonat bugetul public in 5 ani si jumatate de cand administreaza Fagarasul, cat au manglit ceilalti in restul perioadei de la caderea comunismului.

Sa-mi fie cu iertare daca se simt pe undeva jigniti membrii sau simpatizantii cinstiti ai anumitor formatiuni mentionate( caci au mai fost si taranistii si altii) daca am spus lucrurilor pe nume. Eu ca si observator ii sactionez doar pe jucatorii care comit faulturi si se sustrag regulilor jocului. Nu am treaba cu cei care voteaza din pur idealism, din convingeri ori alte ratiuni care privesc crezul, etc. Oricum, cei cu musca pe caciula, adica cei mentionati, prin trompetele de partid o sa spuna ca si arbitru este vandut unei echipe.

In tot cazul, eu n-am inteles de ce trebuie sa-l sustin pe X sau Y, daca primul este un om de paie, o simpla marioneta, iar al doilea este un bisnitar avid si lacom. Niciunul nu sunt demni de luat exemplu sau de urmat. Dar sa-i mai si alegem in anumite functii... O prostie pe care fagarasenii incep sa o regrete, dar este cam tarziu.

Nu era oare mai simplu ca la alegeri sa avem si posibilitatea sa votam si cu un chenar gol, adica cu niciciunul dintre cei aflati pe lista?  Sa bifam casuta : NICIUNUL. Astfel incat sa le dam o lectie trapadusilor si sa-i trimitem la plimbare.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...