Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

vineri, 10 ianuarie 2014

Grabiti-va sa platiti taxele si impozitele pentru belsugul si indestularea liberalilor din Primaria Fagaras

Iata ca si anul aceasta incepe cu o veste proasta, caci toata noaptea am fost agitat pentru ca voiam sa platesc mai repede taxele si impozitele, sa scap de corvoada taxelor pe anul 2014. Numai ca... surprize, surprize, din partea administratiei fagarasene. Nu doar ca ne sufoca de atatea taxe si impozite, dar mai si inchid ghiseele in nas contribuabilului, pensionarilor care isi dramuiesc pensia pana la ultimul leut, doar sa fie "la zi" cu obligatiile.

Asta pentru ca la serviciul din municipiul nostru palid nu se incaseaza darile pentru anul 2014. Doar de luni, 13 ianuarie( zi cu ghinion ) fagarasenii vor putea sa mearga sa-si plateasca taxele. Plata impozitului se poate face fara majorari, in doua transe, pana pe 31 martie, respectiv 30 septembrie. In acest caz nu se va mai acorda bonificatia de 10%.

 Vreau sa va spun ca am taiat din banii de carnati, ba am mai redus si din banii de cadouri pentru copii si rude, am renuntat la cateva iesiri pe partie si chiar si la cateva lazi cu bere, vin si tarie, doar pentru a strange toata suma pe care o datorez statului. Apropiatii mi-au spus-o in fata ca sunt prost. Cum sa imi trag eu de la gura, doar ca sa-i fac pe liberali cu bani? Deh, asa sunt eu, constiincios.

 Nişte nesimtiti, ce pretentii sa ai de la ei? Eu si daca o sa fie luni furtuna, viscol si ninsoare, nameti cat casa si drumuri blocate, tot am sa merg la ghiseu ca sa platesc taxele si impozitele locale pe 2014. Sper sa fie si coada, ca in alti ani, sa mai cunosc si eu lume buna ca mine( fraieri platitori), sa mai socializez si in spatiul real. Pai, cum altfel?

Sa nu contribui eu la bunastarea politrucilor liberali? Sa ramana primarul, vicele si consilierii fara salarii? Vai, dar se poate? Ma taie plansul..Simt asa o compasiune pentru acesti liberali care au cate doua lefuri, sunt incompatibili, mai fac parte si din Consilii de Administratii,mai un comision, o spaga, mai au basca si nevestele angajate la stat ( depinde in ce pozitii?). Asa ca, fuguta la ghiseu, sa le fac pe plac moftangiilor...Sa ma mai acuze cotcodacii galbeni din presa liberala ca nu contribui la bunastarea lor!

Taina:
As plati eu si in februarie, ba chiar si la inceputul lui martie, nu e problema, dar imi garantati voi ca atunci o sa am parte de cozi cel putin la fel de mari ca luni, 13 ianuarie? Daca atunci nu vor fi cozi, veniti voi sa imi tineti de urat la rand, sa facem o coada mare, astfel incat sa simt si eu cum era in comunism? Imi garantati voi ca o sa aiba edilii salariile platite si o bucata de paine pe masa pentru copilasi? Pai, vedeti, eu nu sunt egoist, ma gandesc la bunastarea lor, desi pe ei ii doare in cot de mine sau de voi.

Pe valul partidului, pe mana primarului, vicelui si cohortei de consilieri liberali sau a gastii galbene intra banii contribuabililor! Restul concluziilor le trageti voi.



(Yo din Fagaras)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...