Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

joi, 9 ianuarie 2014

Ce mai pun la cale liberalii din Primaria Fagaras?!

Asa cum v-am informat in ultima luna a anului trecut, primarul si camarila liberala au hotarat asa peste noapte, intr-o sedinta ordinara sa mareasca taxele cu 15% , impovarand astfel contribuabilul fagarasean. Pe surse, am fost informat de toata aceasta marsavie, dar fiind si eu om, mi-am rezervat o perioada de relaxare in preajma sarbatorilor si pana astazi, astfel ca nu am mai dezvoltat subiectul. Mea culpa. Am primit o nou notificarea via email, pe care am si postat-o, fara insa a mai specifica si numele consilierilor care au voatat aceasta taxa.

Dar nici nu cred ca mai era nevoie de o lista, cand se stie ca toti consilierii liberali au voat aceasta marsavie. Detinand si o majoritate confortabila, nici nu se puteau opune ceilalti consilieri care apartin altor partide. Asa ca, toata aceasta marirea a taxelor cade in spinarea primarului si a PNL-ului. Consecintele, o sa le vedem probabil la alegeri.

Politica lipsei totale de transparenta decizionala si opacitatea informationala pe care Primaria Fagaras si mai ales actiunile consilierilor liberali, sunt de fapt incalcari flagrante ale eticii si moralitatii, ca sa nu spun chiar a legii( ca nu sunt procuror sau avocat de meserie.)



Dar stau eu, asa ca ardeleanul…si ma intreb, oare reprezentantii nostri, alesi sa ne administreze orasul, n-or sti ca exista o “Lege privind transparenta decizionala in administratia publica”, adica Legea nr.52 din 2003 republicata in 2013. Pai, se vede treaba ca astia nu prea stiu cu ce se manaca legea( ca nu vreau sa-i acuz de rea-vointa, desi faptele o dovedesc), iar daca chiar nu stiu, le spun eu si de data aceasta ca transparenta este ceva foarte simplu, adica, atunci cand faci ceva, daca faci si nu ai nimic de ascuns, o faci la vedere...fara sa incizi usa in nas publicului, asa cum au facut-o liberalii cu deciziile lor, fie in cazul Ecoterm, fie cu alte ocazii.

Cu alte cuvinte, sa vada toata lumea, sa stie toti fagarasenii… nu asa “pe la spate” cum va place voua liberalilor si primarului…ca altfel interpreteaza po_pulimea ca nu stiu ce manevre, ce fapte financiare sau pozitii a facut cineva prin…daca a facut…pe undeva…prin Primarie…Ca vorba aia : unde nu-i cap, vai de sageata vostra liberala si imaginea deplorabila sau gustul amar pe care-l lasati in urma voastra.

Taina:
Daca sunteti interesati despre cum ni se propteste pumnul in gura, noua celor care i-am ales pe ei sa ne administreze orasul - nu sa isi bata joc de noi si nici na ne umileasca - trebuie numai sa ne spuneti… si de ce nu, mai dati-va si dumneavoastra cu parerea. Rubrica "Reporter pentru o zi" asteapta sa va spuneti necazurile, nemultumirile si off-urile, iar pe noi ne gasiti la aceeasi adresa : opiniafagaras@yahoo.com.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...