Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

miercuri, 4 decembrie 2013

Starpiti coruptia: Raul triumfa doar atunci cand oamenii buni nu fac nimic

„Starpiti coruptia” - e mesajul pe care toate institutiile Europei il transmit Romaniei. Chiar daca DNA, ANI si alte organisme intra pe fir, coruptia din increngatura partidelor politice continua nestanjenita. Se cere si se da spaga cu zambetul pe buze. O societate fara "prinzipuri" dom'le!

Atunci cand esti trup si suflet pentru oras, se gasesc intodeauna solutii care necesita o minima inteligenta si te pot scapa de multe dureri de cap, trebuie doar sa vrei. Un lucru e sigur, comunitatea fagarseana se mobilizeaza foarte greu in orice. Mai rau e atunci cand auzi mergand pe strada constatarea sincera si realista a vreunui locuitor, orasul asta parca e mort. Nu putem hiberna vesnic, va fi numai in defavoarea noastra. Nu ne putem aduna doar la festivalurile organizate de administratie, ca vezi Doamne, vine nu stiu ce interpret de muzica populara, sa ascultam doar manelele de la postul de radio galben. Si asta pentru ca la cele mai multe manifestari de acest gen, publicul grobian forma hoarda de spectatori. Parea ca manifestarile sunt organizate de ei, pentru ei.

Undeva, sub mocirla intunecata a manelelor, inca mai sunt multi fagaraseni ce pot forma un public inteligent si educat. Chiar daca cei mai multi au parasit meleagurile natale, eu cred ca mai exista oameni de bine in municipiu. Nu stiu unde stau ascunsi oamenii acestia. Probabil ca muncesc si se straduiesc sa-si faca singuri viata frumoasa daca autoritatile nu o fac. Ei formeaza Fagarsul tacut si resemnat, pe care administratia ii subjuga cu taxele aberante si inutile.

Este si cazul ing. Victor Marin Barna care a explicat in fata consilierilor, primarului si directorului de la Ecoterm, ca nu se mai poate continua cu jaful inteprins de Ecoterm. Omul a venit cu intreaga documentatie si a explicat in termeni tehnici ca afacerea "taxa pe teava"este un abuz ordinar al alesilor locali. Nimeni nu l-a contrazis sau macar sa incerce sa-i demonstreze contrariul. Nu aveau cum .Toti au tacut malc si s-au inchis in lumea lor, cea de AUTISTI.

Taina:
Fagarasenii trebuie sa se implice mai mult in astfel de situatii, sa aiba spirit civic pentru a combate si starpi coruptia. Altfel ne invartim in cerc. Singuri impotriva tuturor ramane din pacate doar un slogan.

Nu uitati: raul nu poate triumfa decat atunci cand oamenii buni nu fac nimic.

4 comentarii :

  1. Ma bucur sa vad ca cenzura isi face veacul si pe acest site. Si asta cu toate ca nu am adus injurii nimanui…dar se pare ca am atins o coarda sensibila; poate un prieten, poate o ruda sau macar o cunostinta de-a "domnului" Barna. Din momentul acesta m-ai convins de obiectivitatea ta. Multe "succesuri" in continuare stimabile in misiunea ta de denigrare si carcoteala impotriva unuia si altuia. Pacat…chiar mai aveam o umbra de speranta ca vei fi vertical si obiectiv pana la capat. Sunt convins ca nu imi vei publica nici acest comentariu, dar macar ti-am transmis punctul meu de vedere…..asta cu toate ca nu dai doi bani pe el.
    Week-end placut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut prietene galben !

      Stiu ca esti doar un activist de partid si ca te nelinisteste orice atingere si articol scris, ca esti platit de galbeni atat tu cat si sotia ta, ca esti un "rob" si n-ai nici o vina( asa cum iti placea pe vremuri sa declari..., nu mai detaliez. Am vrut sa iti arat ca stiu exact cine esti. Cu toate ca iti schimbi nik-ul si postezi de pe alte calculatoare). Nu mai incerca sa negi si sa afirmi ca ma insel sau ca am anumite obsesii, ca nu tine. Imi aduc aminte ca ti-am intins mana si ti-am specificat chiar : "Spune ce doresti si ce oferta ai". Te-ai eschivat ...Asta a fost doar introducerea.

      Sa iti raspund si la provocare. ca sa ai parte de sarbatori linistite: Nu il cunosc pe acel Barna pe care il pomenesti, dar nici nu o sa mai incerc sa te conving ca nu sunt inregimentat politic( inca). In momentul cand o sa am adeziune sau o intelegere cu un partid: fie o sa specific situatia, fie o sa renunt la articole politice si o sa las doar colaboratorii sa scrie, fie scot vand blog-ul, fie renunt sa mai scriu ceva( desi am mai facut acest lucru).

      Te-ai inselat si de data aceasta. Am vazut ca si pe ziarul "Justitiarei" te-ai semnat cu acest pseudonim si chiar ai folosit acelasi argument : "Sunt convins ca nu imi vei publica nici acest comentariu" si etc. Sa fie doar o strategie ?
      Prietene, daca ai o probleme: spune tata ce te doare, roaga-ma frumos si poate cadem la pace. Am afisat si adresa de contact pe pagina: opiniafagaras@yahoo.com.

      PS: Eu imi respect citititorii si chiar si contestatarii, respect punctul de vedere al fiecarui om, chiar daca este diferit de al meu. Cu acest comentariu mi-ai dat inca un subiect, asa ca o sa scriu rapid un articol.

      O zi placuta!

      Ștergere
  2. Salut prietene rosu. In primul rand nu am facut niciodata parte din partidul galben la care faci tu referire. In al doilea rand iti transmit ca te inseli amarnic….chiar nu stii cine sunt. Casatorit nu sunt, pe ziarul "Justitiarei" nu mai comentez de cel putin 6 luni intru-cat ea nu publica decat comentariiile in nota articolului, deci nu are rost sa imi pierd vremea. Nu stiu ce e cu tine, dar azi nu prea le nimeresti. Eh….nu-i nimic; mi se mai intampla si mie.
    Referitor la inregimentarea ta politica, ca sa iti demonstrez contrariul, tin sa iti reamintesc un episod din urma cu aproximativ 2 ani - 2 ani si jumatate in care tu te declarai nemultumit de noul conducator al PSD (Mihaita) si spuneai ca vei refuza sa mai mergi la sedinte. Cateva luni mai tarziu erai foarte nemultumit de faptul ca sedintele in cadrul organizatiei PSD Fagaras sunt foarte anoste, sedinte in care nimeni nu spune nimic concret si nu se iau masuri pentru redresarea situatiei. Stiu ca memoria romanului este scurta, dar hai sa nu pozam in fecioare.
    O zi superba !

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu la sedinte? Te inseli amarnic prietene. Eu doar am relatat ce se intampla acolo, nu am afirmat ca EU am participat. De surse ai auzit ? De colaboratori ai auzit?

    Daca tot ma monitorizezi de atatia aniu de zile, nu ai observat ca primesc informatii de la terte persoane sau ca uneori public si materialele care imi parvin pe adresa "redactiei"?

    O zi faina, prietene galben!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...