Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

vineri, 13 decembrie 2013

Reporter pentru o zi : Astazi a murit democratia

De cand am lansat rubrica " Reporter pentru o zi " si soapte in gura targului, am observat ca fagarasenii au inceput sa prinda curaj. Nu mai tac spasiti. Unii chiar imi trimit scrisori, altii informatii importante, stiri.

Am primit un scurt articol pe adresa redactiei din partea unui cetatean revolatat de prestatia parlamentarilor. Redau mai jos scrisoarea:

 Astazi a murit democratia.


            "Rusine tuturor celor care au votat imunitatea extinsa. Astazi ne luăm adio de la democratie si de la statul de drept. Toti parlamentarii se vor ascunde in spatele imunitatii si vor uita total de norod, vor putea linistiti sa se ocupe de ghisefturi si plocoane, spagi si peschesuri. Furtul si deturnarea de fonduri vor deveni sport national. Palaria imunitatii va acoperi tot ceea ce omul de rand uraste. Astazi s-au creat monstri iar noi dormim linistiti. Romanul a invatat sa se resemneze dar...mamaliga va exploda. Stau si astept acest moment si incet m-am decis sa il sustin si sa il instig.

Romanul nu mai sta si priveste, romanul ia atitudine, eu iau atitudine. Stop hotiei si minciunii. Tara este a noastra si noi suntem ai tarii, politicienii sunt trecatori, poporul ramane."


Inca un anonim.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...