Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

sâmbătă, 21 decembrie 2013

Opinia Fagaraseana va ureaza :Un An Nou fericit !

Incheiem inca un an plin de evenimente, in care am avut parte de mici bucurii si multe tristeti, de taxe sporite si multe nedreptati pe care le-am inghitit de la alesii nostri. Va dorim un An Nou plin de bucurii, impliniri, oameni frumosi in jurul vostru si multe, multe zambete! Va multumim ca sunteti alaturi de noi! La multi ani! Sa ne auzim cu bine in Noul An!



 Colaboratorilor nostri si celor care ne furnizeaza informatii "pe surse" le multumim in mod special si le-am pregatit si o urare  :

Aho, aho, prieten bun
Care stai pe mess acum.
Mai opreste-te din scris
Si-asculta ce-am de zis :

Sper sa nu imi dai ignore
Ca iti spun un plugusor
N-am intrat sa te stresez
Am venit sa iti urez:

La Multi Ani si fericire,
Plicuri cu subiecte fine!





12 luni de fericire, 52 de saptamani de distractie, 365 de zile de succes, 8.760 de ore de sanatate si 525.600 de minute de noroc! Un An Nou fericit!





Anul nou ce va veni sa-ti aduca bucurii, concediu 8 luni pe an si salariu barosan! La Londra sa-ti cheltui banii ca sa moara toti dusmanii, sa traiesti ca si bunica… LA MULTI ANI si pupa sticla! :))





Ploaie de pupici si imbratisari… te sfatuim sa inchizi umbrela si sa deschizi inima. Un An Nou Fericit!





Spune anului ce vine, sa-ti aduca numai bine… Si mai spune-i sa iti dea, tot ce vrea inima ta… fericire, sanatate si multi bani "La Anu`si La Multi Ani!"















Un comentariu :

  1. Hey I know this is off topic but I was wondering if you
    knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my
    newest twitter updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some
    time and was hoping maybe you would have some experience with something like this.
    Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog
    and I look forward to your new updates.

    Also visit my web blogthere minecraft premium account generator

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...