Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

vineri, 1 noiembrie 2013

Crezul politrucilor sau decalogul coruptilor


Cred, Doamne, si marturisesc ca EU sunt cel mai mare snapan loco, ca nu ma dau inapoi de la inselaciuni, mita cat cuprinde, ca imi insel alegatorii, prietenii si dusmanii laolalta, dar uneori si pe nevasta. Eu nu ma tem de nimeni si cred in nemurire, adica, vreau sa spun ca sunt nemuritor si vesnic lipit cu fundul in jiltul pe care-l ocup gratie po_pulimii care m-a votat pe trei mici si-o bere. EU, politrucul demagog, am jurat sa fac o caruta de bani, indiferent daca pentru asta calc peste cadavre, mit si fur, imi bat joc de cei care platesc taxe si impozite, iau de la ei si dau apropiatilor din clanul meu.
Mai poti face asta inca o perioada de timp, fara nici o frica divina sau lumeasca, fara remuscare, pentru ca TU, politrucule, te crezi mai presus de toti si toate. Da, chiar TU, alesule local, primarule, viceprimarule, senatorule, deputatule, politruc fagarasean cu rang mai mare sau mai mic in ierarhia mafiota, despre tine este vorba. Ati reusit sa va cocotati pe functii inalte fara nici un merit real, doar spiritul de haita v-a unit si propulsat acolo. Pozitia privilegiata din care-i priviti ironic pe concitadinii vostri nu va da dreptul sa calcati in picioare demnitatea umana, doar ca sa va atingeti voi telul.

Daca ati avea un dram de minte in teasta aia pe care o numiti dovleac, ati realiza ca totul este trecator, inclusiv functiile si privilegiile. Dar, cum sunteti inchistati si nu puteti cobori din sfera aia inalta inconjurata de nori, sunteti convinsi ca sunteti nemuritori si de neclatinat. Daca nu ma credeti, trebuie doar sa-i intrebati pe predecesorii vostri, cei pe care i-ati blamat, acuzat si injurat. Iar daca nu aveti curajul, trebuie doar sa observati ca titanii care cu ceva vreme in urma ocupau fotoliile pe care v-ati instalat voi in prezent, sunt doar figuranti sau nu mai joaca nici un rol in piesa de teatru din politichia fagaraseana.

Taina:
Si predecesorii vostri au facut aceeasi greseala fatala: se credeau de neclintit si nemuritori. Si ei citeau cu frenezie decalogul coruptilor: EU sunt un zeu si nu cred in divinitate, mint, fur, insel, umilesc, ravnesc la bunul altuia, imi necinstec alegatorii, preacurvesc, sunt trufas, nedreptatesc populatia prin legile, taxele si birurile pe care le votez. 

V-am pus pe ganduri? Meditati....

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...