Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

marți, 15 octombrie 2013

Politrucii care nu inteleg nimic

Confruntati cu preturi ca in Europa de Vest dar cu venituri la limita supravietuirii, oamenii sunt nevoiti sa infrunte singuri jaful si coruptia infractorilor din politica. Tocmai aici este buba, ca politrucii sunt mai hapsani si sfidatori ca niciodata. In calitate de "investigator online" am descoperit anumite situatii in care politrucii au incalcat flagrant legea si am considerat ca imi fac doar datoria de cetatean si contribuabil inselat in asteptari de autoritati, astfel ca mi-am informat cititorii despre ce se intampla in urbea noastra. Daca prin aceste demersuri, am deranjat, asta este! N-am vrut sa fac rau nimanui.

Daca din intamplare, cel sau cei despre care am scris, au suferit la capitolul imagine - ca de rigorile legii nu au frica - inseamna un semn de normalitate si libertate a PRESEI ONLINE. De ce atata inversunare in a persista in prostie, in hotie si nesimtire? De ce atata incapatanare in a demonstra ca ridicolul nu are limite? Doar pentru ca se poate? Doar pentru ca nimanui nu-i pasa?

Se pare, ca da! Din moment ce pe site-ul Primariei Fagaras nu se ragasesc nici la ora actuala rapoartele de activitate ale alesilor, care sunt obligatorii si anuale. Nesimtirea alesilor si dispretul pentru contribuabil este fara margini. Cu un primar declarat INCOMPATIBIL de catre ANI, nici macar nu-i de mirare ce se intampla in administratia locala, unde troneaza mafia penala.

Taina:
Repet inca o data, n-am nimic cu nimeni. Dar legea trebuie respectata si adevarul trebuie spus. 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...