Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

sâmbătă, 12 octombrie 2013

Graficul cu vizitatorii Opiniei Fagarasene pe ziua de ieri

Am prezentat aceasta statistica doar pentru a demonstra marelui "guru liberal" ca se inseala si incearca sa manipuleze cititorii si opinia publica fagaraseana. Stiu ca nu o poti scoate la capat cu un activist indoctrinat, chiar daca ii prezinti negru pe alb situatia, el tot pe a lui o tine: galbenul este maro. Mda ! Dar pute, mon cher! Eu ii spun ca tin cerbul de coarne, el , nu si nu, ca vezi Doamne, e ciuta! Eu ii spun ca albul este alb, el, nuuu, ca e galben ofticat. Deh, asta este! Ma cam subestimeaza tipul, desi eu l-am respectat si tratat ca pe un tip cu inteligenta peste medie. Ma rog, cand te invarti prin anumite cercuri galbene, ai "cunostinte multe si diversificate, locuiesti intr-un cartier asfaltat si cu cetateni multumiti " se pare ca faci parte din alta lume. Adicatelea el vede Fagarasul altfel decat majoritatea fagarasenilor. Sa mai fie un un municipiu Fagras prin Germania, Elvetia sau SUA, iar eu sa nu stiu ?  Sau inca n-a trecut euforia alegerilor la mai bine de un an de zile? Nici ca mai conteaza. Hai mai bine sa prezentam graficul. 

Opinia Fagaraseana  ·  Statistici  ›  Prezentare generală

11.10.2013 19:0012.10.2013 18:00Acum






Afişări de pagină astăzi
69

Afişări de pagină ieri
229

Afişări de pagină luna trecută
3.997

Istoricul general al afişărilor de pagină
104.288

Dupa cum se poate vedea, la ora 18.00, aveam un nr de 69 de vizitatori( ce nr interesant) , iar ieri, cand maritul "guru liberal" sustinea ca as avea doar un numar real de 40 de vizualizari, am inregistrat, dupa cum se observa in tabel, un nr de 229 de vizualizari si aproape 4000 pe o luna intreaga, fara intrarile mele, asa cum se poate observa. Nu de alta, dar dupa ilustra gandire a maretului liberal, daca el a intrat de 4 ori intr-o zi, insemna ca cel putin alti 40 de vizitatori au facut acelasi lucru, ca sa rezulte un numar de 160 de vizualizari zilnice. Ei bine, ieri, am inregistrat 229 de vizualizari. Acuma, o sa afirme marele guru ca a stat toata ziua si a intrat pe Opinia Fagaraseana, ca alta treaba n-a avut, ca a intrat si sotia de pe tableta, plus toata gasca liberala, ca sa iasa aceasta suma. Oare asa fac si cu presa liberala? Ahaaa, deci asta era ! Intra toata gasca liberala , isi dau like si apoi afirma ca ei reprezinta electoratul si populatia fagaraseana. Las' ca- i fain asa! Pe mine ma apostrofeaza si incerca sa ma traga la raspundere ca nu repezint opinia publica fagaraseana, ci doar el. Pai, stimabile, am spus eu ca scriu in numele TUTUROR fagarasenilor?

Dar PNL Fagaras, reprezinta interesele tuturor fagarasenilor sau macar a tuturor liberalilor? Faci o mare confuzie, mon ami! Crezi ca Opinia Timisoarei, inseamna opinia tuturor timisorenilor? Buna Ziua Fagaras, reprezinta interesele sau vointa tuturor fagarasenilor ? Primarul si vicele penelist, crezi ca au fost alesi de toti fagarasenii? Nu ma subestima prietene si nu  mai incerca tactia manipularii, ca nu tine. Stai si cugeta!!! 

In rest, sa fii sanatos! E treaba ta ce faci cu presa, fatucile pe care le manipulezi si platesti sa modereze diferite emisiuni cu partidul galben din care faci parte, etc. Ca e o atributie de serviciu sau sarcina de partid sa ma monitorizezi, incerci sa ma opresti sa mai scriu, nu ma priveste. 

Taina:
Persuasiv sau "influenser" cred ca am dovedit deja ca sunt. Nu incerca tactica manipularii si nici psihologia inversa, ca nu tine. Fii direct si la obiect, spune ce te doare si ce oferta ai, dar nu asa...la oha!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...