Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

miercuri, 9 octombrie 2013

Au prins glas si cotcodacii din corul laudatorilor liberali

Incepand cu marele adormit din fruntea partidului galben si pana la "postasul cu trambita mare" ajuns senator cu girul liberalilor, toti acesti politruci reusesc sa se faca remarcati doar cu gargara sau galagia. De stai si te intrebi : oare ce este dincolo..? Dar nu poti afla de limbarita si zgomotul acustic pe care-l propaga acesti limbuti.

Dar nici cu alesii din administratia locala nu stam rau. Daca Lolek, este doar o marioneta si "graieste" doar ce-i sopteste stapanul Aris de la judet, la ureche, secundul sau, Bolek, este un tip coleric si cu gura plina de sageti. Unde mai punem la socoteala si corul laudacilor, presa galbena si alti trantori care isi fac veacul prin stupina din Fagaras. Dupa cum am observat, au inceput sa iasa la atac, cu tot felul de tactici, doar-doar o sa ne determine sa nu mai scriem despre incompetenta si faradelegile comise de penali. Cum s-ar zice, incearca sa ne abata atentia de la problemele grave ale societatii,  de la nemultumirea maselor,  furia inabusita a oamenilor fata de actuala conducere liberala care terorizeaza Fagarasul. Si ca sa le dau apa la moara cotcodacilor galbeni, o sa ma repet : angajatii din spital sunt nemultumiti de directorul impus de liberali, Laurean Ghetea, astfel ca ies la proteste pentru a nu stiu cata oara, angajatii de la Salco Serv au facut plangere penala directorului Marian, cel care-i trateaza ca pe niste sclavi, Tisca de la Ecoterm este persona non grata in Fagaras prin taxa abuziva impusa cetatenilor, Manta s-a facut si el de kakao cu taxa pe apa de ploaie, etc.

Mai, de cate ori citesc sau vad poze cu alesii din CL Fagaras, ma gandesc ca  ma aflu printre rapitori feroce. Nu stiu parerea voastra, dar eu cand ma uit la specimenele astea am impresia ca vor sa ma jupoaie de viu, sa ma talhareasca si intr-un final chiar sa ma"haleasca". Asta, in momentul cand sunt activi si nu dorm!

Am impresia ca astia fac galagie si se cearta pe prada si cand mimeaza ca lucreaza sau studiaza un dosar.Ca rapoartele anuale OBLIGATORII conform legilor, tot n-au catadicsit sa le completeze. Normal. Daca n-au activitate, ce sa scrie? Ca am discutat despre spaga cutare, ca am mai aprobat un bir in HC, ne-am scobit in nas si am baut trei cafele?

Taina:
Ce om sanatos la cap mai crede azi povestile propagandistice inventate de corul laudatorilor liberali ? Vremea voastra si a trambitelor a apus. Este vremea generatiei WEB, a retelelor de socializare si informare online, de comunicare si comentarii in sfera internetului.

Apropo de comentarii, unii dintre bagatorii de seama au incercat sa-mi sugereze ca fagarasenii au nevoie de"liniste si bunastare", ca vezi Doamne, eu sunt un rebel si le stric planurile. Am inteles ironia si faptul ca deranjez prin postarile mele, ca daca nici eu nu mai am simtul umoruli... Dar sa scriu articole sau mai bine zis baliverne despre bunastare si laude la adresa liberalilor, cand asa ceva NU EXISTA, sincer, nu pot. Chiar daca as fi fost platit sa scriu de bine despre ei, NU AM CE. 

Am stat si m-am gandit, am intors problema pe toate partile si pe bune ca nu am gasit nici un domeniu in care liberalii sa exceleze, sa faca ceva cu adevarat pentru comunitate. Ca de strazi pavate cu pavele liberale si borduri aruncate in numar cat mai mare pe starzi si in parcuri sub forma de ronduri inestetice, nu poate fi vorba. Dar, cine stie, poate ca sunt eu superficial. Asa ca, las fagarasenii se se exprime asupra acestor domenii in care liberalii si edilii, au excelat!

8 comentarii :

  1. Omule, tu chiar nu ai ce face? Parca ai fi Mafalda. Ce le sti tu pe toate, ca un om mare!!! Marş la ceaun!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cotcodac, cotcodac, spuse galbenul in frac
    Cel cu lebada pe lac, angajat la ...prostanac.

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) e bine ca eticheta e pamflet. cam asta a devenit acest blog: un pamflet. cu parere de rau, sincer.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar este un PAMFLET acest blog, asa cum am precizat imediat sub titlu.

      Ștergere
  4. Asta chiar denota lipsa ta de maturitate :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Pacat! Aveai mai multe vizite cand nu scriai aberatii. Nu depasesti 40 de vizite pe zi decat atunci cand postezi lucuri interesante, in afara de politica. In 24 de ore IP-ul meu s-a repetat de 4 ori (ai avut 55 vizite in 24 de ore). Cauta traficul pe zilele in care aveai articole care meritau citite. Esti un fel de antena3, de care lumea s-a cam saturat si care au inceput sa scada in credibilitate. Pe acelasi motiv. Nu-l agreez nici eu pe Basescu, dar nu poti in fiecare zi sa il denigrezi pentru ca iti pierzi din credibilitate. Cred ca pot observa si eu ce face Base atat timp cat traiesc in tara asta. Chestiile intime chiar nu ma intereseaza. Iar eu, care eram un "öbservator" antena3, in urma cu ceva vreme, m-am saturat. mai interesanta e ralitatea tv. cam aceeasi parere mi-am facut-o si despre acest blog, care, ma repet, in urma cu multe luni, avea continut. Si crede-ma, nu vreau sa te conving sa nu mai scri despre X sau Y... departe de mine gandul. Cred ca ma confunzi... sunt doar un cetatean al Fagarasului, ca si tine de altfel, ma informez atat cat pot din sursele care cred eu ca sunt cat de cat sigure si reale, incerc sa nu fiu "intoxicat" (vorba lui base) de diversi oameni cu diverse interese. Traiesc si eu intr-un cartier, nu de mult aranjat, in care lumea e multumita ca nu mai parcheaza masina in noroi, cartier in care lumea e multumita ca isi poate plimba copilul in carucior, pe trotuar si nu pe sosea. Pe mine nu ma intereseaza cat a costat asfaltul... ma intereseaza ca se face. Ma doar fix in 16 de cat costa autostrada vietii... doar sa o faca cineva din tara asta odata. La fel ca si celelalte lucruri care trebuiesc facute. Iti garantez ca sunt multi care gandesc ca mine, multi care s-au saturat de politica care se face in Romania, am contact cu foarti oameni din acest oras, zilnic. Cunosc parerile oamenilor. De aceea nu cred ce scrie aici. Eu am o opinie formata deja despre ce se intampla in orasul in care traiesc. Am si cunostine plecate din tara si care au revenit ulterior si au vazut schimbari majore, in bine. Faptul ca tu esti un negativist si accepti sa scri doar dupa nu stiu ce surse e alegerea ta. Dar, ma repet, locuiesc si eu in acest oras, Fagaras. Nu ma poti minti. :)
    Am mai zis, dar este ultimul meu post pe acest blog. Te voi mai citi, pentru ca citesc toata presa din Fagaras si nu numai.
    Cu toate ca un blog anonim, nu poate fi incadrat in PRESA LOCALA. Daca cei de la impact (nova), bzf-urile, monitorul sau televiziunile locale prezinta niste stiri ,fie ele si la comanda cum spui tu, le prezinta semnate, sub un nume, brand sau cum vrei sa-i spui, stiu ca sunt semnate. iar eu, ca cititor imi formez imediat o opinie. Nu pot spune acelasi lucru despre blogerii anonimi. Tu ai crede un articol semnat de un anonim? Multumesc si spor la treaba.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...