Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

sâmbătă, 17 august 2013

Cetate cu farmec medieval si vizitatori reticenti

Fagarasul si-a recapatat farmecul de altadata cu ocazia festivalului organizat de Zilele Cetatii, sarbatoare la care au luat parte cei plecati la munca peste hotare dar si cei ramasi pe plaiurile fagarasene, acestora adaugandu-se si putinii vizitatori din alte zone ale tarii.

Noroc cu numarul mare de "stranieri" veniti acasa sa isi viziteze rudele si locul stramosesc caci altfel incasarile ar fi fost cu mult diminuate. Impresia mea a fost ca fagarasenii veniti acasa au acordat o importanta mai mare prietenilor si rudelor pe care i-au reintalnit la festival, ignorand ceea ce se intampla pe scena si mai ales campania electorala mascata a politicienilor. Daca in prima zi de festival am avut doar banuiala ca publicul nu raspunde si ignora oficialitatile, in cea de a doua zi am avut si confirmarea ca fagarasenii le intorc spatele liberalilor. 

Pur si simplu publicul fagarasean nu mai pune botul la incercarile disperate ale liberalilor de a-si atrage viitori votanti. Se pare ca s-au cam saturat de gogomaniile actualei administratii locale si nu mai sunt dispusi sa se lase dusi de nas de apucaturile banditesti ale alesilor, dezamagiti fiind de hotararile luate in CL si taxele impuse. Daca legea nu ne-ar obliga sa platim darile catre stat, eu nu as plati nici macar un LEU actualei administratii din CL Fagaras. 

Am mentionat ieri cei cativa producatori de vin prezenti in curtea interioara a cetatii. Pareau oarecum surprinsi, sa nu zic dezamagiti, de lipsa de interes a vizitatorilor. Lipsa de interes pentru un vin de calitate - la asta ma refer. Pacat. Chiar erau de calitate vinurile aduse pentru degustare. Dar deh, fagaraseanul nu prea intelege ce e cu degustarile si e tentat mai degraba de o berica si un mic. Oricum, o bila alba organizatorilor pentru ideea de a aduce si 'altceva' la Zilele Fagarasului.

Din pacate, desi suntem binecuvantati cu frumuseti naturale unice in tara, datorita lipsei de promovare turistica abia s-au adunat cateva sute de persoane. Din nou: pacat. Mare pacat. O fi de vina criza? Doar autoritatilor le place sa isi justifice 'irealizarile' motivand prezenta crizei economice. Si totusi... Tara Fagarasului are multe, atat de multe de oferit. 

8 comentarii :

  1. M-ai lamurit. Daca postezi doar comentariile care "iti plac" e clar ca duci o campanie de dezinformare. Incepi sa semeni a "monitorist" facand astfel de lucuri. Nu dai drept la replica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut DD !

    Am si eu dreptul la zile libere. Nu? Welcome back.
    Public comentariile oportune. Asta ar trebui sa fie deja clar. Atata timp cat primesc acuzatii nefondate, nu cred ca e cazul sa le si postez.
    O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heh, asta faceau si comunistii. Daca e un blog public, atunci asuma-ti reactiile cititorilor si nu cenzura.

      Ștergere
  3. Ok... e normal. Asa fac si cei de la monitorul.
    Nu e normal insa sa faci acuzatii nefondate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehehe, mai prietene !

    N-am cenzurat pe nimeni, doar cateva exceptii am facut si asta datorita injuriilor si limbajului de mahala sau calomniilor nefondate.

    Ca sa exemplific : este ca si cum ti-as cere tie, mai prietene, sa publici ca esti hermafrodit ! Tu ai publica asa o gogomanie, stiind ca nu este adevarat ?

    Intreaba-l pe "guru" din presa liberala, de ce nu sunt comentarii la ziarul lor ? Pentru ca lumea ii injura si le spune adevarul in fata. Abia acum au inceput sa mai lase si ei cate un comentariu necezurat sa apara.

    Personal nici macar nu mai incerc sa trimt comentarii la ziarul lor, fiindca oricum nu mi le publica. Adevarul doare si supara, nu-i asa DD ??

    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fair enough! Comentariile care depasesc limita bunului simt e normal sa nu fie publicate. Eu ma refeream doar la cele care contin opinii diferite de ale tale, mai prietene :). Am presupus ca DD e indignat nu pt. ca nu i s-au publicat injuraturile ci opinia. Greseala mea ...

      Ștergere
  5. Va salut. Din cate imi aduc eu aminte nu am injurat niciodata.
    Se poate sa fi fost mai acid in comentarii dar cred ca se puteau posta.
    Ma rog. E treaba moderatorului daca le posteaza sau nu. Dar in mare opinia mea s-a cam format legat de acest blog. L-am urmarit de mult, au fost articole interesante pe aici, unele m-au atras. Dar sunt articole si multe vorbe aiurea sau chiar pareri exprimate care nu au la baza decat poate ura fata de anumite persoane.

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut DD !

    Dragoste cu sila nu se poate...Eu nu oblig pe nimeni sa citeasca blogul!
    Daca te crezi nedreptatit, scrie un articol si eu ti-l public. Din punct de vedere deontologic ai dreptul la replica, iar eu respect parerea tuturor cititorilor acestui website.

    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...