Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

luni, 22 iulie 2013

Primarul Fagarasului se joaca de-a v-ati ascunselea sau cucu-bau ?

Prestidigitatorii si experimentatii PeNaLi in afaceri oneroase, trag tepe sau tunuri care zguduie Fagarasul mai abitir decat fracturarile hidraulice provocate pentru extragerea gazului de sist.

Experti in devalizarea bugetului local si a escaladarilor din interes, nici nu mai stiu carei doctrine apartin sau ce au promis in campanie. Ipocrizia , servilismul si hotia sunt practicate in urbea noastra de catre alesi, mai ceva decat sporturile olimpice. Pe langa faptul ca nesocotesc vrerea alegatorilor fagaraseni, abuzeaza si de intelegeri secrete cu legiuitorii si cei care ar trebui sa ne apare de nedreptati. Se ascund in spatele usilor ferecate si dezbat noi forme de asuprire a cetateanului.

Acuma, nu va pot ascunde faptul ca ori de cate ori il vad pe primarelul nostru, am asa o senzatie nedisimulata ca ma aflu in fata unui bebelus cu care trebuie sa te joci de-a  “cucu-bau”. Exact asa trebuie procedat cu un edil sef care se ascunde in spatele usilor inchise la sedintele de interes public: cucu, bau, cucu,bau …Sorinele, mai razi mult de fagaraseni ?

Cucu-bau ! Cam asta inspira figura stimabilului si modul in care isi desfasoara activitatea. Nu cred ca e rau intentionat primarelul, dar, pur si simplu la atat il duce mintea. Unde mai pui si faptul ca este si cel mai slab primar pe care l-a avut Fagarasul. Exista primari in satele din Tara Fagarasului de zece ori mai competenti, mai gospodari si cu viziune. Oameni care au facut ceva pentru comunitatea locala prin diferite proiecte europene, etc. Gospodari adevarati, care n-au asteptat pe tava bani de la Consiliul Judetean, administrat de LIBERALUL CANCESCU, cel care atribuie Fagarasului doar cativa gologani si doar din 4 in 4 ani, atunci cand sunt alegeri. Dupa cum am mai precizat si in alta postare, servilismul si slugarnicia fata de baronul galben judetean nu este o calitate pentru care se califica un primar de municipiu.

Taina:

Am si eu o intrebare, poate stie cineva sa imi raspunda : Ce primar e ala care pare pierdut in spatiu, fara nici o strategie si pe deasupra si insensibil la doleantele cetatenilor care l-au ales? Cucu, bau!  Sorinele, grija la miau-miau!

2 comentarii :

  1. Esti putin cam rautacios nu crezi? Nu spun ca este primarul perfect, dar altul mai bun nu avem. Daca ma contrazici te rog sa imi nominalizezi unul care ar fi fost mai bun dintre cei care au candidat anul trecut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Sica !

    Depinde din ce unghi privesti situatia si mai ales de care parte a baricadei te situezi !
    Rautacios, malitios sau ironic, pamfletul ramane singura arma cu care-i poti scutura pe cei care intrec masura.

    Din pacate, nu pot nominaliza pe nimeni. Totusi, o sa-ti raspund la intrebare( mi-a placut modul in care ai abordat problema) si o sa iti nominalizez o persoana cu o foarte mare experienta: domnul Telu Popa. Din pacate, varsta inaintata ... Personal, mi-ar fi placut sa candideze domnul Maga, dar n-a fost sa fie. Sa nu crezi ca sunt taranist sau ca am votat cu PNTCD, eu ti-am nominalizat oamenii care imi inpira incredere. Cu intentii bune a candidat si tanarul Poparad, de la PDL, dar am mari indoieli si niste dubii ...

    PS : Nu mi-a placut niciodata strategia turmei "sa alegem raul cel mai mic".

    O seara placuta !

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...