Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

miercuri, 15 mai 2013

Liberalul Nicolaescu si runda a doua a tepei cu analizele medicale gratuite

Cine mai crede in gratuitati oferite de guvernanti, ori e prost, ori e tampit ! Nimic in lumea asta nu este gratis, doar natura ne mai imbie cu cateva plante si frumusetea ei covarsitoare, in rest, totul se plateste intr-un fel sau altul.

Haideti sa vedem in ce consta megaafacerea aceasta a analizelor gratuite, pusa la cale de penalii liberali. In primul si primul rand, este vorba despre bani, bani multi, apoi mai vine si partea aceea de atragere a electoratului, ca doar o sa avem alegeri in 2014. Daca a tinut vrajeala la parlamentarele din 2008 si prezidentialele din 2009, de ce n-ar tine si acum ? Sa nu care cumva sa credeti ca le pasa de sanatatea dvs! Ei na, fleosc! Doar v-au cerut coplata la externare, nu-i asa ? Cum de asa taman-nesam se fac analize gratuite ? Spitalele sunt in colaps, nu-s bani de medicamente, dar avem analize gratuite. Carevasazica, iar isi trag fonduri liberalii pentru alegeri!!!

Balivernele gen : romanii mananca prea sarat, fumeaza si beau de sting, e doar o duda. Asta face intreaga populatie a planetei. Daca aveti rabdare cititi articolul :  Sarea si beneficiile ei asupra organismului- O TAINA MEDICALA ASCUNSA DE CATRE OCULTA MONDIALA

La marea bulibaseala care a avut loc in prima runda a programului  de analize gratuite pentru toti, s-a cheltuit onorabila suma de 171 de milioane de euro, de la bugetul statului, pe un lot de cca 10 milioane de persoane. Numai ca, aproape un milion si jumatate nu s-au prezentat la analize, iar alte 500 de mii au fost analize fictive. In consecinta, 2 milioane de persoane n-au beneficiat de asa-zisele analize medicale gratuite, dar banii sau INCASAT. Exact, ai ghicit : de catre penalii liberali!!! Si tot Eugen Nicolaescu era ministru.

Imi aduc aminte cum a derulat primul program, cand m-am dus si eu ca beneficiar al analizelor gratuite la un laborator de analize acreditat. In primul rand, n-am mancat nimic, am stat la o coada de imi era greata si cat pe ce sa si vomit de atatea mirosuri. Nu-i bai, am rabdat cu stoicism ca doar era vorba despre sanatatea mea, ce naiba ! Surpriza a aparut cand o asistenta a aparut si ne-a informat ca s-au terminat reactivii ori naiba stie ce substanta, asa ca suntem rugati sa revenim in alta zi.

Am revenit a doua zi, cu tot tacamul de pisulica la sticluta si cacacel in borcanel, stat la coada, greturi si mirosuri de glande sudoripare de la anumiti pacienti certati cu apa si sapunul. In sfarsit, mi-a venit randul, am dat sange cat pentru un metru de sangerete si alte alea. Bineinteles ca am dorit si cateva analize pe care a trebuit sa le suport, caci nu intrau in categoria celor gratuite, asa ca am achitat un purcoi de bani.

In fine, am reusit in sfarsit sa pun mana pe rezultatul testelor si fugutza la medic. Nu mica mi-a fost mirarea cand distinsa doamna mi-a spus ca analizele astea sunt identice cu cele facute cu ceva ani in urma. Asa ca, m-am supus unui calvar fara relevanta pentru mine si sanatatea mea.

Taina:
Sa-l mai cred eu pe nea liberalul asta Nicolaescu si analizele lui gratuite ? Ei da! Ca el si gasca lui de mafioti au incasat o gramada de bani dupa acest program de analize, este o certitudine, ca eu am fost tras in teapa, este o alta certitudine. 




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...