Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

luni, 20 mai 2013

Condimentele care ne imbunatatesc viata

Scortisoara

Scortisoara este un condiment anti-microbian. Un studiu din august 2003 al Revistei Internationale de Microbiologie a descoperit faptul ca un numar scazut de picaturi de ulei de scortisoara amestecat cu suc de morcov poate conserva mancarea si poate distruge organismele patogene din aceasta, toate in timp ce ii da si o aroma mai placuta. Scortisoara previne si formarea cheagurilor de sange si blocarea capilarelor. Mai mult, poate imbunatati si functiile creierului. Persoanele care sufera de diabet ar trebui sa stie ca scortisoara este foarte folositoare in stabilizarea nivelului de zahar din sange. Un studiu din decembrie 2003 al Centrului pentru Diabetici a aratat ca daca un bolnav consuma zilnic intre 1 gram si 6 grame de scortisoara, nivelul zaharului din sange scade simtitor (la suferinzii de diabet de tip II), la fel ca si cel al trigliceridelor si al colesterolului. Si asta nu e tot! Scortisoara este si cel mai puternic antioxidant dintre toate condimentele!

Salvia

Salvia este anti-inflamatoare si antioxidanta. Salvia contine flavonoide, acizi fenolici si enzime hidrolitice. Astfel, salvia poate combate artrita reumatoida, bolile inflamatorii, astmul bronsic si ateroscleroza.

Ardeiul iute

Ardeii iuti ce contin capsaicina ajuta la urmatoarele: - curata substantele mucoase din plamani si nas; - imbunatatesc imunitatea organismului; - previn ulcerele stomacale; - ajuta la pierderea in greutate; - reduc colesterolul si nivelul trigliceridelor; - previn cancerul de stomac; - calmeaza durerile.

Patrunjelul

Patrunjelul lupta impotriva cancerului. Studiile pe animale au aratat ca patrunjelul inhiba formarea de tumori, in special pulmonare. Mai mult, patrunjelul neutralizeaza efectele fumului (de tigara sau gratar). Patrunjelul este si o sursa bogata de antioxidanti si nutrienti ce protejeaza inima precum vitamina C, betacarotenul si acidul folic.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...