Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

duminică, 14 aprilie 2013

Senatorul fagarasean care-l grapa pe Dragnea si Ponta la Senat

Dupa distantarea tot mai evidenta a partidelor din cadrul USL, iata ca liberalii ies la grapat si descopera escrocheria gazelor de sist pusa la cale de mai marii PSD, respectiv Dragnea si Ponta. Senatorul fagarasean,Sebastian Grapa, lanseaza o serie de acuzatii socante la adresa lui Dragnea si Ponta , dar si a companiilor care intentioneaza sa exploateze gazele de sist din Romania.

Senatorul PNL-ist, sustine ca a grapat adanc in spatiul online declaratiile vicepremierului Liviu Dragnea, conform carora exploatarea nu comporta riscuri, dand si exemple din "vastele sale cunostinte educationale" despre combustibilul fosil. Iata si declaratia : "Eu, cand eram in clasa a saptea sau a opta, cand am invatat ce inseamna combustibil fosil, mi se spunea ca rezervele ajung pentru 40 de ani. Iata ce peste zece ani de acum incolo se implineste ce a spus profesorul meu, ce se intampla dupa aia?"

Grapa, sustine ca acuzatiile le face in nume propriu si nu s-a consultat cu partidul din care face parte, dar este sigur ca PNL-ul si Cancescu nu-l vor determina sa bata in retragere. Oare chiar asa sa fie ? Hmm.. Cu alte cuvinte, vezi Dragnea ca sar la gatul tau si a lui Ponta, daca nu incetati cu frecusurile la adresa PNL-ului si nu imi iau si eu o parte de cascaval din afacerea gazelor de sist. Cunoastem strategia, neicusorule si "scolile" inalte pe care le-ai absolvit..... Are baiatul asta un trupeu si un miros fantastic la afaceri necurate. De la un simplu postas, a ajuns sa "subtilizeze" cantina Combinatului Chimic, sa imparta cu PRESEDINTELE CONSILIULUI JUDETEAN BRASOV, Aristotel Cancescu, tot felul de afaceri si comisioane necurate, iar acum vad ca sare la actorii de prim rang de pe scena politica romaneasca.

Laudabil este curajul cu care-i acuza pe partenerii de coalitie ca au acordat licenta catre Chevron pentru exploatarea gazelor naturale si nu cele de sist. Grapa acuza si intentia acestor companii care vor sa intre doar in posesia rezervelor noastre de gaz natural, iar pe deasupra, sa deverseze in subsolul Dobrogei substante radioactive.

"Nu-i acuz pe Ponta si pe Dragnea ca sunt partasi la escrocherie, dar ii acuz de lipsa de vigilenta. Sa-mi demonstreze ca spun prostii", a cerut Grapa. Acesta, sustine ca va adresa o interpelare vicepremierului Liviu Dragnea si va solicta infiintarea unei comisii parlamentare "care sa analizeze tot ce inseamna exploatarea gazelor de sist in Romania. "Vreau sa-i intreb daca exista vreun acord intre Romania si Germania pentru neutralizarea unor substante periculoase. In functie de raspunsul pe care il primesc, o sa merg mai departe. Daca in 30 de zile nu imi raspunde, inseamna ca are ceva de ascuns. In acest interval, eu voi continua sa-mi gasesc argumente fata de ideea lansata, ca este o mare escrocherie".

Interesant este modul in care acesta "ameninta" potentialii adversari ca da totul publicitatii ca o masura de protectie. Asta este o masura inteleapta( paraca mi-a citit sfatul pe care il dadeam intr-un articol : cand aveti informatii secrete, faceti-le publice ca sa nu deveniti tinta clanurilor mafiote).  Iata si declaratia :
"Eu sunt convins ca partidul nu are cum sa-mi ceara ceva care se demonstreaza a fi impotriva natiunii romane. Noi avem o gandire aerisita, nu are cum sa-mi ceara sa-mi las demersul balta si sa ma raliez pozitiei lui Ponta sau lui Dragnea. Eu le cer sa-mi aduca dovezi ca spusele lor sunt adevarate, deocamdata mi-au demonstrat contrariul", a mai subliniat Sebastian Grapa.

Taina:
Laudabila actiunea si curajul lui Grapa, dar cunoscandu-i activitatea si caracterul, nu ma pot lasa dus de nas. La cei din PNL, daca nu pica ceva malai, nu misca nimeni un deget. Smecheriile si tepele pe care le-a dat impreuna cu tatucu' Cancescu la CJ ne sunt cunoscute, asa ca , totul este doar un spectacol de circ. 

Pentru un singur motiv ma vad nevoit sa-l laud : ca a dat de pamant cu Dragnea si Ponta, ca-i grapa de la radacina, chiar daca o face din interes personal!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...