Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

miercuri, 3 aprilie 2013

Papa Francisc I si juramantul iezuitilor

Black Pope
Dupa cum v-am mai informat, JORGE MARIO BERGOGLIO, devenit intre timp  Papa Francisc I, a fost iezuit si a jurat credinta pe drapelul negru cu craniu si oase.

Ordinul iezuit are aproape 500 de ani de experienta in operatiuni sub acoperire, cu o structura axata pe operatiuni militare secrete. Cu subordonare fata de fiecare iezuit superior, ultimul fiind Generalul Superior (cunoscut ca "Black Pope" , imbracat in negru si stand in “umbra” papei imbracat in alb).

Traducerea in latina:
Ucide doar regii rai
Ordinul iezuit -are controlul total asupra institutiilor Vaticanului (si asupra ierarhiei clerului catolic) si in prezent controleaza diferite organizatii:
- Organizatia Natiunilor Unite (ONU);NATO;Comisia Europeana;Consiliu pentru Relatii Externe (CFR);Diverse banci centrale;Mari corporatii; Servicii secrete;Numeroase societati secrete si culte, cum ar fi Francmasoneria (Fratia) si Opus Dei.

Am preluat un material scris de cristy tepes, in care ne este descris juramantul iezuit: Eu,preotul JORGE MARIO BERGOGLIO, în prezenţa Atotputernicului Dumnezeu şi a binecuvântatei Fecioare Maria, a binecuvântatului Arhanghel Mihail şi a binecuvântatului Sf. Ioan Botezătorul şi a sfinţilor apostoli Petru şi Pavel şi a tuturor sfinţilor din oastea cerească, precum şi în prezenţa voastră, a părinţilor mei sufleteşti şi a generalului suprem al societăţii iezuite, organizaţie întemeiată din pântecele Fecioarei Maria.

-Declar şi jur că Sfinţia Sa Papa este vice-rege al lui Hristos, capul universal al Bisericii Catolice de pe întregul Pământ şi că prin virtutea cheilor de a lega şi a dezlega,date sfinţilor de însuşi Iisus,Papa are puterea să detroneze regi,prinţi,state,Comonwealth-ul şi guvernatori eretici,tot ce nu are confirmarea Sfântului Scaun şi că ei pot fi cu siguranţă distruşi.
 -EU voi apăra,cu tot efortul şi puterea mea,doctrina,tradiţiile Bisericii şi pe Papa,împotriva tuturor uzurpatorilor,dintre autorităţile protestante şi în special Biserica Luterană din Germania,  Olanda, Danemarca, Suedia,Norvegia şi Anglia, precum şi de pe continentul american şi oriunde s-ar afla protestanţii pe glob.
-EU nu mă voi supune niciodată unui rege eretic,sau să ascult legile unei ţări protestante sau liberale. 
-EU declar că voi ajuta şi voi asista anunţând pe Preasfinţia Sa de tot ce pare a fi primejdios intereselor Bisericii.Oriunde m-aş afla pe Glob,eu voi depune un efort maxim de a extirpa toată pretinsa lor putere,în mod legal sau pe orice altă cale.
-EU declar că nu-mi voi asuma nici o doctrină eretică,propagând interesele Bisericii mamă,păstrând strict sfaturile agenţilor iezuiţi care m-au instruit pe mine,precum şi să nu divulg direct sau indirect,în scris sau verbal,ceva din planurile organizaţiei iezuite şi,în acelaşi timp,să execut tot ce-mi vor porunci superiorii mei,în frunte cu Papa.
-EU declar că nu voi avea opinia mea proprie sau orice rezervă mintală,la fel ca un cadavru şi nu voi ezita să ascult orice poruncă pe care o voi primi de la Papă,superiorii mei din poliţia Vaticanului sau de la Iisus.
-EU declar că voi merge în orice parte a Globului fără să murmur,supunându-mă oricărui ordin încredinţat mie.
-EU declar că, ori de câte ori mi se va prezenta ocazia,voi purta război necruţător,în secret sau pe faţă,împotriva tuturor protestanţilor eretici şi voi încerca,direct sau indirect,să-i extirp sau să-i extermin de pe faţa Pământului,necruţând nici sex,nici vârstă şi nici o altă circumstanţă. 
-EU mă angajez să-i prind,să-i distrug şi să-i spulber,fie prin strangulare,fie arşi sau fierţi în cazane sau îngropându-i de vii pe toţi aceşti eretici. 
-EU voi spinteca pântecele mamelor însărcinate,le voi scoate plodul şi îi voi zdrobi capul de piatră,desfiinţând pentru totdeauna această sectă periculoasă. 
-Când nu voi putea acţiona deschis împotriva acestor eretici,EU voi folosi în secret cupa cu otravă,lame sau seringi otrăvitoare şi gloanţe de plumb,indiferent de rang,demnitate sau autoritate,în orice condiţii. 
-EU voi fi un ostaş credincios Papei sau superiorilor mei din ”Ordinul Iezuit”. 

CĂLCAREA JURĂMÂNTULUI ÎN FAŢA STEAGULUI NEGRU NU CERE ALTĂ PEDEAPSĂ DECÂT MOARTEA! ”

Taina:
Sfantul Malachia avea dreptate! Francisc I este primul "Papa Negru".

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...