Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

sâmbătă, 2 martie 2013

Masonii romani si moldoveni membri ai Clubului Rotary se intrunesc la Timisioara

Peste 200 de masoni din Romania si Republica Moldova se intrunesc la Timisoara cu ocazia Seminarului de Instruire a Echipei de Conducere a Districtului Rotary 2241 – pentru perioada 2013-2014 si a presedintilor alesi pentru cele 108 cluburi componente, dupa cum ne informeaza De Banat.

In deschiderea Seminarului, va lua cuvantul  actualul presedinte al Districtului Rotary 2241, Radu Popescu, si  presedintele ales pentru perioada 1 iulie 2013 – 1 iulie 2014, Marian Mocan. Printre membri clubului din Timisoara se numara ziaristi locali, oameni de cultura, afaceristi si politicieni.

3 comentarii :

  1. I leave a response whenever I like a post on a website or
    I have something to contribute to the conversation.

    Usually it is caused by the fire displayed in the
    article I browsed. And on this article "Masonii romani si moldoveni membri ai Clubului Rotary se intrunesc la Timisioara".
    I was actually moved enough to post a thought :-) I do have some questions for
    you if you do not mind. Could it be only me or do a few of the remarks come across like they are coming from
    brain dead people? :-P And, if you are writing at additional online sites, I would like to follow you.
    Would you make a list all of all your community sites like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?


    Feel free to visit my web page - cele mai frumoase jocuri online

    RăspundețiȘtergere
  2. I'm now not sure where you are getting your information, however good topic. I needs to spend a while studying much more or understanding more. Thank you for fantastic info I was on the lookout for this info for my mission.

    Also visit my site :: bancuri olteni

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi! Would you mind if I share your blog with my facebook group?
    There's a lot of folks that I think would really appreciate your content. Please let me know. Thank you

    my web blog; jocuri online masini

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...