Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

joi, 7 martie 2013

Implicarea Romaniei in comertul cu arme

 Vocea rusiei ne informeaza: Contrabandistii de arme romani au relatii stranse cu cei din fosta Republica Iugoslavia, in special cu Muntenegru si Croatia, tari care s-au implicat in inarmarea tarilor arabe aflate sub embargou, in special rebelilor sirieni. Toata aceasta operatiune a fost demascata de jurnalistul roman de investigatii, Vladimir Bereanu, cel care a relatat in presa bulgara despre implicarea companiei Air Sofia in acest scandal international.

Dar sa vedem cum a fost musamalizata intreaga operatiune a transportului de arme de catre partea romana : 

Cotidianul croat Jutarnjilist, preluat de The New York Times, a publicat la sfarsitul lunii februarie 2013 declaratii si documente ale controlorilor croati de trafic aerian, care demonstrau ca pe 14 si 23 decembrie 2012, pe 6 ianuarie şi 18 februarie 2013, 2 avioane Ilyushin Il-76 MF inmatriculate JY-JID si JY-JIC si 1 avion Ilyushin Il-76TD inmatriculat JY-JIA, apartinând companiei Jordan International Air Cargo, au aterizat pe aeroportul Pleso din Zagreb, de unde au incarcat arme.

"SRI-ul prin generalul Dumitru Bădescu a primit de la preşedintele României misiunea de a organiza mascarada numită Ţigareta 2 cu scopul ascunderii unei Operaţiuni Speciale a statului român care era în fond un trafic cu arme.

Prin urmare, la o săptămână de la decolarea avionului de la aeroportul Otopeni, generalul Bădescu Dumitru a ordonat ”flagrantul minuţios organizat” la un depozit de la Mogoşoaia (15 km de aeroportul Otopeni), unde SRI a „găsit” 2.250 de baxuri de ţigări cu numărul de înmatriculare J/40/1473 şi codul SIRUES 403011971, comandate la Imprimeria Naţională pe 03.09.1996. 

Numai că pe 15 martie 1998 Poliţia Economică a depistat în trafic pe șoseaua Mangalia-Constanţa 10 containere pline cu ţigări de contrabandă, respectiv peste 6.000 de baxuri de ţigări Assos de la firma grecească Papastratos cu exact acelaşi cod şi număr de înmatriculare ca şi cele din Ţigareta 2. Încărcătura fusese eliberată prin vama din Zona Liberă Constanţa Sud Agigea şi aparţinea sirienilor Jamal Al Atm, Yahia Al Atm, parteneri ai generalului în rezervă Gheorghe Florică. 

După confiscare, containerele cu ţigări fuseseră predate sigilate Direcţiei Generale a Vămilor, prin adresa nr. 38336/1998 a IGP, de unde 40 de zile mai târziu oamenii lui Bădescu le-au ridicat şi le-au plasat în depozitul de la Mogoșoaia, ca să creeze aparenţa infracţiunii de contrabandă cu ţigări, în cazul aeronavei Il-76."

Iata si dovada acoperirii traficului de arme :

Cea mai socanta informatie obtinuta de Bereanu
de la Air Sofia a fost aceea ca era imposibil ca avionul Il-76 din Tigareta 2 sa fi transportat tigările Assos de la firma greceasca Papastratos, intrucat acesta nu venea de la Atena, ci direct de pe aeroportul Ostenddin Belgia.

Lucru confirmat de autoritatea aeroportuara belgiana printr-o adresă oficiala transmisa televiziunii nationale bulgare, la solicitarea lui Vladimir Bereanu, continand orarul decolarilor si aterizarilor din 16.04.1998. 

Taina:

Despre aceasta adresa presa din Romania n-a suflat o vorba, iar comisia de ancheta a Ministerului Transporturilor, ca si procurorii si judecatorii care au anchetat cazul Tigareta 2, au ignorat si ei cu desavarsire acest aspect.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...