Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

joi, 28 februarie 2013

O noua piramida descoperita in Egipt

Arheologii belgieni au descoperit o noua piramida in Egipt, piramida ce dateaza de pe vremea faraonului Ramses. Anuntul a fost facut miercuri de autoritatile egiptene. Descoperirea a fost realizata in Luxor, pe colina Cheikh Abd el-Gourna. 

Mormantul descoperit i-ar apartine Vizirului Kay al faraonului Ramses al II-lea. Se pare ca mormantul s-ar afla deasupra unui mormant si mai vechi, apartinand cancelarului lui Amenhotep, relateaza dhnet.be.

4 comentarii :

  1. If some one desires expert view concerning blogging
    afterward i advise him/her to go to see
    this web site, Keep up the fastidious job.

    Also visit my blog jocuri interesante online

    RăspundețiȘtergere
  2. Thank you for any other informative web site.
    Where else could I get that type of information written in such an ideal
    manner? I've a project that I am just now running on, and I have been at the look out for such information.

    Feel free to visit my page ... Juegos Online Gratis

    RăspundețiȘtergere
  3. Aw, this was an extremely nice post. Taking the time and actual effort to make a really
    good article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and don't seem to get anything done.

    Feel free to surf to my website ... jocuri gratis cu masini

    RăspundețiȘtergere
  4. What's Going down i'm new to this, I stumbled upon this
    I have discovered It absolutely helpful and it has aided me out loads.
    I hope to contribute & aid other customers like its aided me.
    Good job.

    Look at my website - bancuri duban

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...