Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

luni, 4 februarie 2013

Complot in PNL : Tariceanu ataca la baioneta

Se pare ca atacul la baioneta asupra postului de lider al PNL a fost deja pus la cale de catre fostul premier, Calin Popescu Tariceanu, cel care s-a intalnit in mare secret cu 46 de parlamentari PNL carora le-a cerut sprijinul inainte de marea batalie care va avea loc peste 2 saptamani,, la anuntatul Congres PNL.

Se pare ca cele doua tabere ( Tariceanu si Antonescu) si-au ascutit pumnalele de ceva vreme, iar conspiratia puterii i-a atins pe doritorii de posturi, astfel ca, unul dintre locotenentii taberei Tariceanu, Vlad Moisescu, si-a anuntat demisia din conducerea PNL.   

Crin Antonescu, pare insa foarte sigur pe victorie si a raspuns jurnalistilor de la RTV ca nu stie despre intanirea de taina si "complotul" pus la cale de Tariceanu .
Chiar a tinut sa precizeze ca :  "Este un fapt absolut normal dacă aşa ceva s-a întâmplat. Este în tradiţia partidului nostru să ai întâlniri formale sau informale, este un fapt absolut firesc care nu-i de natură să deranjeze pe nimeni, în PNL. Nu mă surprinde această întâlnire dacă a avut loc", a precizat Antonescu.

Intrebat daca nu il deranjeaza faptul ca n-a fost invitat la reuniune, Antonescu a raspuns cu sarcasm : 
"Nu am fost, dacă a avut loc, pentru că nu am fost invitat. În acelaşi timp, dacă doresc să am o discuţie cu un grup de oameni, mi-l aleg. Să presupunem că dl. Tăriceanu a dorit să discute cu anumiţi colegi. Nu trebuie să ceară pentru asta aprobare nimănui. Eu dacă vreau să am o discuţie cu 30 de colegi, nu trebuie să cer aprobare de la preşedintele partidului, presupunând că n-aş fi eu. Aşa ceva nu s-a practicat niciodată în PNL".

"Gândiţi-vă, de pildă că, dl Tăriceanu - eu plec pe ipoteza dvs. - ar dori să candideze la acest Congres. Nu e normal să îşi caute nişte susţinători, nu e normal să se întâlnească cu nişte oameni, să le prezinte o linie, un program, o platformă, o candidatură? Nu ştim dacă este asta, poate nu este asta, dar iată e o ipoteză, absolut legitimă, absolut normală. Doar nu era să mă cheme şi pe mine? Logic"
, a continuat Antonescu.

 Deputata Elena Udrea il reevalueaza pe Tariceanu, afirmand ca :"prestatia de om politic" a lui Calin Popescu Tariceanu este mai buna decat a lui Crin Antonescu, precizand ca, in opinia sa, Antonescu "incepe sa nu mai conteze". "Din punctul meu de vedere, Antonescu incepe sa nu mai conteze. Nu va candida in 2014 din partea USL. Daca PNL nu va mai fi la guvernare, domnul Antonescu nu va mai avea aceleasi parghii pentru a controla PNL si insusi partidul ii va retrage candidatura", a declarat Udrea la Romania Tv.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...