Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

luni, 18 februarie 2013

Brazilia instruieste pilotii chinezi pe portavioane

Brzilia are o lunga traditie in operarea de portavioane. Inainte de anul 2000, an in care Foch/Sao Paulo a intrat in paine, brazilienii au operat un portavion britanic din clasa Colossus (WW2), astfel ca Tara Cafelei este singura tara sud-americana cu experienta in operarea de portavioane, iar acest lucru a fost de mare folos chinezilor

De 13 ani pilotii chinezi se tot pregatesc impreuna cu brazilienii, iar acest lucru se vede acum in rapiditatea cu care marina chineza si-a pus portavionul in stare operationala.Portavionul brazilian Sao Paulo, ex Foch, a fost folosit pe post de scola pentru pilotii chinezi si echipajul de punte.sursa: military


3 comentarii :

  1. Greate pieces. Keep writing such kind of info on your blog.
    Im really impressed by your blog.
    Hi there, You have done a great job. I will definitely digg it and in my view suggest to
    my friends. I am sure they'll be benefited from this site.

    Have a look at my webpage :: jocuri cu gta online

    RăspundețiȘtergere
  2. When I initially commented I appear to have
    clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now every
    time a comment is added I get four emails with the exact
    same comment. Perhaps there is a means you can remove me
    from that service? Cheers!

    my website - jocuri mario flas

    RăspundețiȘtergere
  3. Its such as you read my thoughts! You seem to know so much about this,
    such as you wrote the guide in it or something. I believe that you can do with some % to force the message home a bit, but other than that, that is great blog. A great read. I will definitely be back.

    Feel free to visit my website - jocuri online tari

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...