Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

joi, 13 decembrie 2012

Declaratie socanta :Dragnea si-a marturisit iubirea ascunsa - pamflet

Acesta este un PAMFLET si trebuie tratat ca atare !!!

Am ramas fara cuvinte ...Dragnea: Imi doresc sa fiu tot timpul langa Victor, suntem impreuna de doi ani si jumatate. Era sa-mi cada paharul din mana, dar mi-am revenit cand am citit si continuarea : "Jurnalistii l-au intrebat joi pe secretarul general al PSD, Liviu Dragnea, daca va face parte din viitorul Guvern, Dragnea evitand in mod repetat sa dea un raspuns transant". 

Intrebat din nou daca ar dori sa faca parte din Guvernul Ponta, Dragnea a raspuns: "Eu imi doresc sa fiu tot timpul langa Victor. Suntem impreuna de doi ani si jumatate, si prieteni, si camarazi, si o sa fim in continuare impreuna".

Taina:
Bai nene, a lasat-o balta pe bunaciunea aia de secretara devenita deputat la 23 de ani si s-a dedat la spurcaciuni. Dar cu Crin n-ai incercat cat timp ati fost in campanie prin Teleorman ?

Parca era vorba ca-l scoateti pe Nastase de la mititica, sau acum va incurca planurile ? In trei, nu merge ?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...