Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

marți, 2 octombrie 2012

Viata ca o partitura de pian

Daca ma nasteam cu talentul de a picta, cu siguranta ca deveneam un mare pictor. Era si mult mai usor sa creionez anumite stari, sa desenez in acuarela imensitatea cuvintelor care ma napadeau printr-un simplu desen, o forma sau un peisaj care reprezenta starea mea conflictuala din acel moment. Plus ca acel creion-carbune cu care schitezi tabloul, nu te tradeaza niciodata. Totul ramane imortalizat pe plansa.

Dar cuvintele, cuvintele te vor trada? Te vor trada mereu, fara doar si poate. Caci te vei aventura in marea de cuvinte asternute cu pasiune pe blog, iar cititorii te vor judeca mereu. Unii mai aspru, criticandu-te, iar  altii dimpotriva, admirandu-te. Fara exceptie, toti o vor face, fie si doar in gand, timp de cateva secunde. Dar e un risc pe care trebuie sa ti-l asumi. Nu poti tine totul pentru tine, trebuie ca gandurile tale sa fie auzite si de alte persoane, altfel viata n-ar mai fi o partitura pe clape de pian. Doar asa capata un sens.. Mai un DO, apoi un LA si uite asa acorzi pianul in simfonia vietii.


Daca ma nasteam cu talentul de a canta la pian, mi-ar fi placut sa compun o partitura pentru acest instrument. Sa-i mangai clapele, bucurandu-mi sufletul. Din pacate, nu pot decat sa pictez un pian si sa mazgalesc cateva note pe un portativ... Si cu toate acestea, am invatat ca oricat de grav si dezacordat ar fi pianul sufletului meu,  pot scoate sunete placute prin puterea cuvintelor scrise. Am ajuns la concluzia ca nu oricine poate modela viata pe clape de pian sau plansa de desen.

Taina:
Am invatat sa ma bucur de linistea care ma inconjoara si sa ma bucur de ciripitul pasarelelor. Am mai invatat sa citesc apa si tainele susurilor din cascade. Am invata sa traiesc clipa si sa-mi aduc culoare in viata prin  cuvinte si gesturi mici, dar marete si pastelate.   

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...