Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

luni, 24 septembrie 2012

Inceput de saptamana si de zi- rasarit de soare

Inceput de sapamana scaldat in mangaierea razelor de soare. O punte de lumina deschisa tuturor celor cu sufletul curat. Contempland acest minunat tablou am uitat pur si simplu de trecerea timpului, atras fiind de maretia clipei. Priveam ca-n transa cum bulgarele acela minuscul de lumina se transforma in toata splendoarea lui, facandu-si loc peste crestele muntilor Fagaras, locul unde cu simplitate imi duc traiul. Simteam un soi de pace si liniste interioara, simteam cum fericirea isi asterne blajin caldura peste trupul meu.

Doar mirosul tare de cafea proaspata, neagra si amara, cu caimac pe stanga, m-a readus in cotidianul zilei. Priveam avid spre marea de lumina, de teama ca o sa pierd ceva din acel spectacol minunat oferit de natura. Sorbeam cu nesat din ceasca aburinda. Un fior de placere imi invada tot trupul. Revigorat, am inceput sa ma gandesc la inceputul de saptamana care tocmai incepuse.  

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...