Lista bloguri/Schimb de link-uri

Opinia Fagaraseana

AVERTISMENT: Acest blog este un pamflet! Inainte de a naviga pe site va rugam sa cititi regulile expuse in DISCLAIMER.

sâmbătă, 22 septembrie 2012

Dilema - amuzament de sambata

Daca e sambata, e ziua dilemelor. Cam asta ar fi ideea cu care incerc sa atrag atentia cititorilor. Desi m-am debarasat de stilul care m-a consacrat, cel de critic si vesnic adversar al politrucilor din Tara Fagarasului, constat cu admiratie( sa nu-i zic chiar stupoare) , ca numarul de cititori fideli a ramas constant. Un numar de cca 70 de persoane imi citesc zilnic blogul, ceea ce sa recunoastem, nu este putin. Desigur, in zilele bune ajungeam si la 150 de vizitatori, dar ...toate la timpul lor. Ce vreau sa spun cu asta? Simplu! Raman in continuare un "influenser" , un om care atrage atentia cititorilor. Am darul de a fi persuasiv si a capta atentia zilnica a simpatizantilor mei, mai numerosi decat ai politrucilor din fruntea partidelor fagarasene. Cam asa stau lucrurile. Punct.

Sa nu se culce pe-o ureche politrucii fagaraseni, ori sa-si faca anumite calculele gresite ca au scapat de ochiul meu vigilent si biciuiala pe care le-o atribui, ori de cate ori calca-n blide si-l nedreptatesc pe cetatean. Sunt doar scarbit de politica si de cei care fac politica in municipiul nostru. Le-am lasat asa o pauza de "respiro". Nu de alta, dar pe cei mai diabolici i-am cam facut sa bata in retragere si sper ca si-au bagat mintile in cap. Un fost profesor de drept( caci am studiat si aceasta materie, drept econmic, sa nu confundam cu ce a studiat 'Maria Sa Intunecatul' liderul partidului rosu ) avea o maxima celebra care suna cam asa: - nu te pune cu prostu' ca are mintea odihnita!  

Mno, cam atat despre politica si explicatiile pe care ma simteam dator sa le fac cititorilor mei fideli. Sa trecem la dileme, ca acest subiect voiam sa-l dezbat. Am si eu cateva dileme, pe care vreau sa le pun in discutie. Cand eram mai prichindel-caci am fost si eu mic- eram supus anumitor teste din partea celor maturi, care incercau sa ma determine sa spun prostii. Eheheee, nu prea li se nimerea cu mine, caci eram foarte istet de mic. Da mah, istet! N-am zis destept sau geniu. Imi 'scapara' mintea din nastere.

Sa exemplific si cu ce eram momit, cu ce fel de capcane. De multe ori eram intrebat cate cruci sunt intr-un cimitir, desi erau doar pietre funerare. Alteori,  care este femininul de la putz?  Hmm, ti-ai gasit nanasu', coane ! Cert este ca nu le faceam hatarul cazand in plasa cu raspunsurile dorite de ei : putz /putza(fem). Sper sa nu fiu acuzat de misogism!

Noua mea dilema este urmatoarea : cum se numeste femela cucului ? Va asigur ca nu-i cucoaie!  :)  Sper ca v-am descretit fruntile!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...