Opinia Fagaraseana: Acest blog este un pamflet!

"Cum lacrima iese din ochi, asa iese gandirea pe buze"M.Eminescu *** *** *** "Ma invelesc de frig intr-o speranta"N.Stanescu *** *** *** Satira si umor ***

duminică, 22 iulie 2012

Comentariul unui 'lingvist' fagarasean

Redau in continuare ultimul comentariu al celui mai frustrat cititor 'fidel'al acestui blog. Va las pe voi sa trageti concluzii! Modul de exprimare si gramatica precara vorbesc de la sine.

Comentariul anonimului:
"am revenit.. da, asta e fregventa cu care citesc ciudateniile de aici. pentru binele fagarasenilor opreste-te te rog sa mai scrii ceva in spatiul public pentru ca nu esti instare sa intelegi lucrurile si derept urmare vei avea un parcurs ca al luciei baki. hai pa si nu mai intervin niciodata aici pentru ca esti prostut sau mai repede inclin sa cred ca esti prostuta. COSMIN.
De la Anonim despre N-avem apa si caldura, Ecotermu-i dus pe.. insolve..., pe 21.07.2012"

PS : Ne mai miram ca in Romania rata de promovabilitate la BACALAUREAT este atat de scazuta ? Ne mai miram ca toti nimurucii ajung in functii de conducere sau ca-si plagiaza lucrarile ? Ca isi insusesc articole de pe acest blog ? 

5 comentarii :

  1. Iti citesc blog-ul de ceva vreme, dar cu o problema nu sunt lamurit. Cine ti-a insusit un articol de pe acest blog? La solicitarea ta am facut o cautare pe "feisbook" si sa stii ca nu am dat de nimic. Te rog sa ma lamuresti...spune clar cu nume si prenume. Multumesc

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut!

      Am cautat eu in locul tau si am si gasit. Intentionat n-am vrut sa dau numele celui care si-a insusit un articol, deoarece este vorba si despre un partid si nu vreau sa-i aduc prejudicii datorita unui "copy paste" care isi aroga drepturi de autor fara sa mentioneze sursa sau sa puna ghilimelele de rigoare. Putea macar sa schimbe forma textului si atunci nu mai comentam nimic, daca isi insusea doar ideea. Ca sa nu cad eu de mincinos sau rea-credinta, ma vad nevoit sa dau in vileag totul. Intra pe facebook si cauta: Partidul Poporului Filiala Fagaras. O sa gasesti articolul cu pricina.

      Daca esti nedumerit, poti intreba si persoana care m-a contactat si atentionat: Tendinte Fagarasene.

      Redau mai jos ceea ce o sa gasesti spre exemplificare:

      Partidul Poporului Filiala Fagaras
      La răscrucea dintre ani există un moment de bilanţ, pe care îl facem fiecare . Ce am realizat în anul care, iată, a trecut, şi ce ne propunem să construim pe mai departe în anul în care abia am intrat.
      Iata principalele “realizari “ efectuate de catre amicul nostru Mihai Popa in cadrul PSD Fagaras :
      1.Controlul excesiv pe care presedintele PSD Fagaras il are asupra tuturor, fie ca ii sunt sau nu s...
      Citeşte mai departe
      Îmi place · · Distribuie · 7 iunie la 12:08 ·
      2 persoane apreciază asta.
      1 distribuire
      Tendinte Fagarasene asta ai copiat-o de pe opiniafagarasana.blogspot.com. vei ramane in amintirile tuturor caci asaaa ceva, asa k tine :) mai rar! :))

      Ștergere
    2. Iti multumesc pentru lamuriri. Ai stiut pe ce profil sa cauti. Acel personaj care a copiat articolele (Vasile Vacariu) nu are prea mult creieras. Ii lipseste cu desavarsire.

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundeţiȘtergere
  3. Wow, this post is fastidious, my sister is analyzing such things, therefore I am going to
    let know her.

    Also visit my site - jocuri in engleza online

    RăspundeţiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...